MENU

PR szolgáltatások

Érdekli? Kérjen ajánlatot!

A szimpátia megszerzésének legfontosabb eszköze a jó PR stratégia.

pr-szolgaltatasokA profitorientált és nem profitorientált vállalatok és szervezetek, vagy személyek környezetével kialakítandó viszonyban segít a Public Relations (PR). A PR a hírnévvel és annak gondozásával foglalkozik azzal a céllal, hogy megértést, támogatást nyerjen, befolyásolja a vállalatokkal és szervezetekkel, vagy egyénekkel kapcsolatos véleményt és a viselkedést, valamint az, hogy jól működő kétirányú kommunikációs kapcsolatokat alakítson.

A kapcsolatok és a hírnév lehet pozitív és negatív is. Pozitív a viszony, ha az adott vállalat és szervezet, vagy személy teljesítményét környezete elismeri és pozitívan minősíti, azaz vásárolja termékeit, igényli szolgáltatásait, vagy voksol képviselőjére, támogatja elképzeléseit. Ekkor bíznak benne, még adott esetben a hibáit is elfogadják, hírneve pozitív. Negatív a viszony, ha a környezete nem ismeri el, nem értékeli a vállalat vagy szervezet, vagy személy teljesítményét, azaz nem vásárolják termékeit, nem veszik igénybe szolgáltatásait, vagy nem szavaznak rá, elutasítják vagy közömbösek vele szemben.