MENU

Vállalatok és intézmények

Érdekli? Kérjen ajánlatot!

A vállalat és intézmény személyisége, saját magáról alkotott és közölni kívánt képe annak arculata.

arculat-tervezes2A vállalati vagy intézményi arculat kialakítása a legkomplexebb feladat, amelynek vannak formai és tartalmi elemei. Akkor működik megfelelően, ha az arculat formai és tartalmi elemei egymással összhangban vannak, ha ez a két elem egységet képezve egymást támogatja és egymásból építkezik. A vállalati vagy intézményi logót és arculatot hosszú távra érdemes tervezni, nem célszerű gyakori és lényeges változásokat alkalmazni, csak ha ezzel kifejezett célunk van.

A legtipikusabb formai elemek

  • a céglogó,
  • a céglogó változatai, használata,
  • a tipográfiai előírások,
  • a színek használata,
  • az ügyviteli nyomtatványok,
  • az identifikációs eszközök,
  • a tájékoztató anyagok, kiadványok,
  • a partnerkapcsolati megjelenés,
  • a CSR program megjelenése,
  • az eseményeken való megjelenés,
  • a csomagolás,
  • a külső és belső irányító rendszerek,
  • a vállalati autók megjelenése,
  • a formaruhák,
  • a reklámtárgyak,
  • a PR megjelenés,
  • a domain használat,
  • a webdesign,
  • az intranet design,
  • az offline és online hirdetési felületeken való megjelenés,
  • a televíziós és rádiós hirdetési megjelenés,
  • a vállalatot megszemélyesítő figura.

A legtipikusabb tartalmi elemek

  • a cégfilozófia,
  • a küldetés,
  • a szervezeti struktúra,
  • a szervezeti kultúra.