MENU

Belső PR szolgáltatások

Érdekli? Kérjen ajánlatot!

Hiábavaló a pozitív külső hírnév, ha a belső hírnév negatív.

belso-prA PR nem csak a külső hírnevet, hanem a belső kapcsolatokat is befolyásolja. Egy vállalat vagy intézmény pozitív külső megítélése hiábavaló, ha belül negatív marad a vállalatról vagy intézményről alkotott vélemény, ha nem lesznek elkötelezettek az ott dolgozók, ha rossz a kapcsolat az egyes szervezeti egységek, munkatársak vagy vezetők között, ha nem érzik magukénak az ottani tevékenység eredményesebbé tételét.

Olyan környezetben, ahol negatív a belső hírnév, nem lehet a maximumot kihozni a működés során.

A pozitív belső hírnevet és hatékony munkaszervezetet is a PR eszközeivel érhetjük el, ami fokozza a vállalat vagy intézmény hatékonyságát is. A külső PR mellett a belső PR-re ugyanannyi törődést kell fordítani. A belső PR feladata a szervezet vezetése és a dolgozók, a szervezeten belüli egységek és személyek közötti kommunikációs kapcsolatok szervezése, amely nem csak a kommunikáció folyamatát, irányát, szereplőit, hanem annak formális és informális csatornáit és kommunikációs szabályait is meghatározza. A nagyvállalatok és a nagy szervezetek esetében szélesebb belső PR eszközöket lehet alkalmazni, mint a kis és közepes vállalatok, szervezetek esetében, de mindenütt figyelmet kell erre fordítani, ami a hatékonyság növelése miatt már igen rövidtávon megtérül.