MENU
Vissza

Tapasztalataink - Gyógyszeripar

Gyógyszeripar

2003

  • Vezető generikus gyógyszerforgalmazó részére általános vállalati PR tanácsadás
  • Vezető generikus gyógyszerforgalmazó és termékeinek sajtótájékoztatók szervezése
  • Vezető generikus gyógyszerforgalmazó és termékeihez kapcsolódó sajtó háttérbeszélgetések szervezése
  • Vezető generikus gyógyszerforgalmazó és termékeihez kapcsolódó médiakapcsolatok kialakítása
  • Gyógyszergyári nyílt napok szervezése
  • Egészségklubok létrehozása és működtetése
  • OTC termékek reklámkampányainak bonyolítása
  • OTC termékek reklámfilmjeinek készítése
  • OTC termékek ismertségének növelése PR eszközökkel
  • OTC termék kríziskommunikációja

2004

  • Vezető generikus gyógyszergyártó és gyógyszerforgalmazó teljesen új névhasználatának bevezetése
  • Új vállalati arculatok megalkotása és bevezetése
  • Az új vállalati arculatok minden kommunikációs és értékesítési eszközre való implementálása
  • Vezető generikus gyógyszerforgalmazó és termékek brandjének építése
  • Vállalati és termékoldali website létrehozása és bevezetése
  • Vállalati egységek közötti belső kommunikációs rendszer megalkotása
  • A vállalat szponzorációs stratégiájának megalkotása
  • Szponzorációval kapcsolatos feladatok elvégzése
  • Vállalati társadalmi szerepvállalások kialakítása és szervezése
  • A gyógyszeripari termékek teljesen új arculatának és csomagolásának kialakítása és bevezetése
  • A gyógyszergyártó és gyógyszerforgalmazó rendezvényeken való megjelenéseinek szervezése

2005

  • Új gyógyszergyártó gyáregység megnyitó rendezvényének szervezése
  • Vállalati arculat folyamatos gondozása
  • Vállalati és termékoldali website folyamatos frissítése és bővítése
  • A termékgyártás és forgalmazás közötti kommunikációs csatornák erősítése
  • Vállalati szponzorációs tevékenységgel kapcsolatos munkák bonyolítása
  • Vállalati társadalmi szerepvállalások szervezése
  • Új termékarculat és csomagolás folyamatos gondozása
  • Vállalati rendezvények szervezése
  • Vállalati kulcsszereplők személyes brandjének építése

2006

  • A vállalati arculat folyamatos gondozása
  • A vállalati és termékoldali website folyamatos frissítése és bővítése
  • Vállalati rendezvények szervezése
  • Vállalati társadalmi szerepvállalásokkal kapcsolatos szervezés
  • Szponzorációval kapcsolatos feladatok elvégzése
  • OTC kampányok bonyolítása
  • OTC termékek és vállalati PR feladatok elvégzése
  • Egészségklubok működtetése
  • Vállalati sajtókapcsolatok gondozása
  • Vállalati és termékvonali sajtóesemények szervezése
  • A vállalat kulcsszereplőinek személyes brandjének építése

2010 – 2013

  • Immunerősítő étrend-kiegészítő termékarculatának kialakítása
  • Étrend-kiegészítő piaci bevezetésének stratégiája
  • Étrend-kiegészítő kommunikációjának megtervezése
  • Website kialakítása
  • Online értékesítés megteremtése
  • Országos rendezvények szervezése
  • Rendezvényeken való megjelenés bonyolítása
  • Termékértékesítést ösztönző sajtómegjelenések szervezése